Kategórie

Výrobcovia

FAQ

1. Kedy mi bude doručený tovar?
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 24 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 14:00 hod).
24 hodín sa počíta, ak ste sa rozhodli pre platbu na dobierku alebo eCard, kedy je platba ihneď prirátaná na náš účet. V prípade platby prevodom bude tovar odoslaný hneď po pripočítaní platby na účet o čom budete informovaný emailom.


2. Kedy mi bude doručený tovar „na objednávku“?
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru telefonicky alebo emailom.


3. Doručujete tovar zakúpený cez eshop aj v sobotu?
Áno. Pokiaľ si objednáte tovar v piatok do 14:00 a napíšete do poznámky k objednávke, že si prajete doručenie tovaru v sobotu, tovar Vám bude kuriérom doručený. Platí pre tovar, ktorý je skladom.


4. Ako môžete zrušiť svoju objednávku?
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 0917 368 497 alebo e-mailom na adrese objednavky@friebert.sk


5. Kde si môžete pozrieť, či je tovar skladom?
Pri každom tovare je označenie "skladom" alebo "na objednávku". Po rozkliknutí tovaru si môžete pozrieť konkrétne množstvo tovaru, pričom eshop je automaticky prepojený na sklad a aktualizuje sa každých 20 minút.


6. Musím sa registrovať, keď si chcem spraviť objednávku?
Áno, registrácia je potrebná.


7. Je možný osobný odber nášho tovaru?
Áno, osobný odber je možný v čase našich otváracích hodín v pracovných dňoch aj v sobotu vo veľkosklade na adrese J. Horvátha 1490, 967 01 Kremnica.


8. Ako môžete vrátiť tovar?
Tovar je možné vrátiť na základe dohovoru telefonicky na 0917 368 497 alebo e-mailom na adrese objednavky@friebert.sk po splnení obchodných podmienok. Potrebné je vypísať formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy: https://www.friebert.sk/content/18-odstupenie-od-kupnej-zmluvy a priložiť ho k tovaru. Po informovaní obchodu zariadime zvoz tovaru, ktorý si následne vyzdvihne kuriér a peniaze Vám vrátime na účet.


9. Môžem zaplatiť prostredníctvom eCard VÚB aj keď nie som klient VÚB banky?
Áno môžete. eCard VÚB je len prevádzkovateľ služby. Tento spôsob platby môže využiť klient akejkoľvek banky, ktorý vlastní kartu - VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, DINERS CLUB, AMERICAN EXPRESS.


10. Ktorý spôsob platby je najlacnejší a najrýchlejší?
Platba kartou eCard VÚB - len doprava (3,16€ s DPH)

Ostatné spôsoby platby:
Bankovým prevodom - len doprava (3,16€ s DPH), čaká sa kým platba prebehne na účet.
Dobierkou - poplatok 1,04€ s DPH + doprava 3,16€ s DPH, výsledná suma: 4,20€ s DPH.


11. Môžem si objednať aj tovar, ktorý som u Vás na eshope nenašiel?
Áno, v prípade, že si nájdete výrobok v katalógu výrobcu, vieme preveriť termín dodania a naskladnenia.


12. S akými výrobcami obchodujete?
Zoznam výrobcov nájdete na úvodnej stránke po rozkliknutí položky " VÝROBCOVIA".